Cremele

Fetiţei mele îi plac cremele, rujurile, lacul de unghii, parfumul – cosmeticele, în general. Chiar şi la turtă a luat de pe taviţă un fard de obraz, aşa că ne aşteptăm să fie o cochetă atunci când va creşte. Uneori o las să îşi dea cu cremă de mâini, drept pentru care azi, când m-a văzut folosind o cremă anti-rid (ei, da, mai folosesc şi eu uneori…), şi-a încercat norocul şi mi-a cerut şi pentru ea.

– Este o cremă anti-rid, e doar pentru oameni bătrâni, tu nu ai nevoie de aşa ceva.

– Da’ când o să fiu bătrână pot?

– Sigur că o să poţi atunci.

– Adică, când o să am o sută de ani pot?

– Da, sigur…

– O să îmi dai voie atunci? Sigur, sigur?

Am zâmbit şi nu i-am mai răspuns nimic. Aş fi vrut să îi pot spune „da” şi la ultima întrebare.

Comentează:

