Super-eroii de sector

Mi se întâmplă uneori să-mi găsesc locul de parcare ocupat. Ştiu că unii ar zice să mă mulţumesc că am un loc de parcare, dar nu mă pot abţine să mă simt frustrată când mi se încalcă dreptul la el. Uneori găsesc şi un număr de telefon pe parbriz şi se rezolvă repede, alteori găsesc uşor un loc liber prin apropiere şi nu mă enervez (rău), dar de câteva ori am chemat poliţia.

Prima dată a fost când o maşină a stat pe locul meu două zile. Pe vremea aceea, de astfel de probleme se ocupa Poliţia de sector, iar poliţistul care a apărut gâfâind, la vreo oră după ce l-am chemat, mi-a spus:

–      Mă scuzaţi că am întârziat, vin de la o înjunghiere.

Bineînţeles că am vrut să intru în pământ de ruşine, eu cu meschina mea problemă a locului de parcare. Apoi, sarcina a trecut la Poliţia Locală şi m-am simţit mai împăcată că îi pun la treabă.

Într-o seară, o dubiţă era parcată de-a curmezişul pe 3 (trei) locuri de parcare, al meu fiind la mijloc. Niciun număr de telefon, întuneric, ger, fetiţa mea plângându-se că vrea la toaletă… Am sunat la Poliţia Locală şi au venit repede doi agenţi eficienţi, care l-au găsit pe şoferul culpabil şi i-au dat o somaţie. Mai mult, unul dintre ei, frumuşel şi amabil, a invitat-o pe Luna să stea în maşina lor, la căldură, aşa că, până la urmă, pentru ea a fost o experienţă inedită şi chiar plăcută. La plecare, fetiţa mea, emoţionată, mi-a dat un sfat preţios la ureche:

–      Mama, data viitoare când chemi poliţia la un necaz, să-i chemi tot pe oamenii ăştia, că sunt drăguţi rău.

Probabil că acum îşi va dori să fie mai des locul de parcare ocupat, ca să vină super-poliţiştii să ne salveze. N-o învinuiesc pentru asta: cu toţii avem nevoie de eroi în vieţile noastre.

2 gânduri despre „Super-eroii de sector

  1. Pingback: Un măr pe zi ţine poliţia departe | Mama Aluniţă

  2. Pingback: Câini fără botniţă şi stăpâne aşijderea | Mama Aluniţă

Comentează:

