Am ceva de dat

Nu, nu este vorba despre elegantul tătic, nici despre păpuşica mea de fetiţă, ci despre rochiţa de pe ea, care cred că s-ar potrivi de minune la o festivitate de Crăciun.

Este o creaţie Anne BeBe, brand-ul meu preferat când vine vorba de hăinuţe de ocazie şi nu numai. Pe etichetă scrie 86 cm (12-24 luni), dar Luna a purtat-o lejer la trei ani, la cununia la care am îmbrăcat-o atunci cu ea, la patru ani, cu ocazia unei parade de modă ad-hoc prin sufragerie şi cred că ar reuşi să mai intre în ea şi acum, dacă i-aş da voie să încerce. În total, mai mult de patru ore nu a purtat-o, e ca şi nouă.

Voi preda personal rochiţa în Bucureşti, oricui va ieşi câştigător la tragerea la sorţi din 14 decembrie. Iar ca sa intraţi în tragerea la sorţi trebuie doar să-mi scrieţi la comentarii, pe email sau pe Facebook în ce fel aţi ajuns prima dată pe blogul meu. Atât.

18 gânduri despre „Am ceva de dat

  1. Cand nu imi vedeam capul de treaba la birou si am zis sa fac o pauza, sa vad pe unde se mai duc copiii in orasul asta. Asa ca am dat peste blog… Am uitat ca e urgent ce am de facut si am ramas….si revin, nu mi se intampla des sa gasesc persoane pe aceeasi lungime de unda, dar unde le gasesc revin. Asa ca tu scrie, eu promit sa citesc

    Apreciază

  2. De pe alt blog, fiind vorba despre obligativitatea religiei la scoala, ai lasat la comentariu un link catre blogul tau si mi-a placut mult ce ai scris. Si de atunci tot citesc….cred ca de la Laura Frunza pe blog am aflat de Mama Alunita 🙂

    Apreciază

  3. Pingback: (Nu foarte) scurte, de vinerea aceasta [12 decembrie] | Economisim.info

  4. Stefania, ia sa vedem daca ti-ai tinut promisiunea si citesti ce scriu acum, pentru ca tu esti castigatoarea rochitei.
    Te rog sa ma contactezi pe email sau FB, sa stabilim predarea.
    Va multumesc tuturor pentru feedback!

    Apreciază

  5. Uite ca nu m-am tinut, zac lata de o saptamana cu un virus preaminunat. Multumesc insa foarte mult pentru rochitza, Sofia o va purta cu drag!

    Apreciază

Comentează:

