Fuc… pardon! Rock you!

– Mama, ce înseamnă semnul ăla cu degetul, pe care îl faci tu când te atacă altă maşină în trafic?

– Care semn, Luna?, întreb eu spăşită, cu speranţa vagă că mi-l va arăta pe celălalt pe care îl fac des la volan (cel al rock-erilor de pretutindeni, cu arătătorul şi degetul mic ridicate).

– Ǎsta:

semn-cu-degetul

Uf, m-am liniştit. E o mare varză în capul fiică-mii şi nici nu am de gând să o descurc acum. Râd cu lacrimi, organizez o complicată şedinţă foto pentru imortalizarea gestului, observ că s-a făcut brusc şi miraculos ora de somn şi eludez cu graţie răspunsul, cel puţin pentru încă o noapte.

Oare cât timp or să-mi mai meargă şmecheriile?…

7 gânduri despre „Fuc… pardon! Rock you!

  1. Eludare? 🙂 De ce? Nu-i putem spune ca oamenii nervosi fac semne de genul asta? Si sa mergem putin mai departe spunandu-i ca nu e bine sa fim nervosi dar se mai intampla? 🙂

    Apreciază

  2. La noi s-a intamplat asa cand avea pana in 2 ani, abia incepuse sa vorbeasca. Si prima data cand l-a enervat bunica (adica soacra-mea) i-a zis: bou! bou! Soacra-mea amuzata intreaba: dar pe cine ai auzit tu vorbind asa? Copilul cu ochii mari arata cu degetul: mami, vrum, vrum! :))) Na, incercam la volan sa nu injur, dar imi mai scapa un „boule”! :))

    Apreciază

  3. Daca te intreaba, spui ca ai invata gestul de la Mr Been. In concluzie, un gest ludic.
    Oricum, la scoala va invata tot ceea ce iti vine tie greu sa o inveti. ”Scoala” va fi mereu cu un pas inaintea ta.

    Apreciază

Comentează:

