Am trimis petiţiunea

După articolul precedent, am primit multe sfaturi contradictorii: să trimit mesajul la Guvern, că de undeva, cândva, trebuie să înceapă schimbările, să nu-l trimit, că o fac degeaba, să mă plâng apoi la Ministerul Educaţiei, că poate se mai trezesc nişte conştiinţe, să nu mă plâng, că voi primi un răspuns răzbunător direct de la şcoala fetei mele…
Aşa că am trimis mesajul la Guvern. Ǎla politicos, de două rânduri, cu „vă rog să îmi daţi adresele de email ale Ministerului Educaţiei şi Ministerului Sănătăţii şi să vă asiguraţi că acestea apar şi pe site-urile instituţiilor respective, în conformitate cu Legea nr.” etc. etc.
Răspunsul, tot electronic, a venit în doar două zile, de la Cancelaria Primului Ministru: cică au trimis memoriul (!) meu celor două ministere şi aşteptăm împreună răspunsul lor. Eu zic că e de bine. Aşteptăm. Părea şi distinsa Cancelarie curioasă să afle răspunsul.
Doar că acum s-a născut o nouă întrebare: Cancelaria asta cum o fi trimis „memoriul”? Eu sper că acolo se cunosc niscai adrese de email de prin ministere şi că nu am cauzat cheltuieli bugetare prea mari cu intruziunea mea, forţându-i să folosească servicii poştale în acest scop. Pentru că tocmai am auzit o povestire tare veselă, despre funcţionarii de la etajul trei al Ministerului Transporturilor, care trimit corespondenţa către colegii lor de la etajul al doilea printr-o firmă de curierat privată. Acum măcar ştiu unde sunt unii dintre banii dumneavoastră. Vă ţin la curent şi cu restul informaţiilor!

4 gânduri despre „Am trimis petiţiunea

  1. Citind cele scrise de tine, de curiozitate, am intrat pe siteul M. Ed. La ”Informare publica”, ultima liniuta este ”Sesizare fapte de coruptie”. Am incercat sa intru, dar in afara de nimic, nu se deschide nimic altceva!

    Apreciat de 1 persoană

Comentează:

