În sfârşit, primul dinte!

Era să fac accident azi, când mi-a chiuit copilul din senin, pe bancheta din spate:

– A căzut! A căzut! Mamaaaaaaaaaa!

Am ştiut imediat despre ce era vorba şi am tras pe dreapta, să-i pot da un şerveţel. Arăta ca un mini-vampir proaspăt ridicat de la masă. De vreo săptămână aştepta momentul, tot zgâlţăindu-şi dintele temporar cu numărul 81. De fapt, aştepta de pe la începutul şcolii, când a observat cu mare invidie că majoritatea colegilor îşi exhibă nonşalant lacunele dentare.

Dar, ca orice socoteală de-acasă care nu se mai potriveşte cu cea din târg, azi lucrurile nu s-au întâmplat după programul stabilit cu minuţiozitate de către fiică-mea. Şampania (de zmeură, ţin să precizez pentru firile mai sensibile) o băusem de când a simţit că i se mişcă dinţişorul. Negocierea preţului fusese făcută tot atunci – adică ea şi-a propus să-i ceară Zânei Măseluţă o sută de mii de… bani, iar eu, cu o generozitate care nu mă caracterizează de obicei, i-am răspuns că, pentru un prim dinte, va primi, probabil, de zece ori mai mult. Noroc că ea nu ştie nici tabla înmulţirii, nici diviziunea leului! Iar cireaşa de pe tort a fost că, la ieşirea din maşină, însuşi subiectul marelui eveniment, dintele, se evaporase miraculos.

Aşa că a trebuit să improvizez. I-am spus că Zâna Măseluţă ŞTIE când cade un dinţişor şi vine oricum. Dar am sfătuit-o, pentru orice evenluatitate (ca să o citez pe Luna), să-i scrie şi un bileţel. Acum doarme liniştită cu el sub pernă.

dinte

Noapte bună şi vouă!

5 gânduri despre „În sfârşit, primul dinte!

    • :-))) Daca e sa fim asa scrupulosi, din cate stiu eu, Zana Maseluta nici macar nu exista. Dar Luna era atat de doritoare sa vina si la ea, cum a auzit de la colegii ei, incat mi-am calcat pe principii si i-am pus eu bani sub perna. Numai ca am mai taiat din zerouri…

      Apreciază

  1. Elizei de o luna i se tot misca un dinte si tot nu pica : ((((((((((( Si afurisita de Zana tot nu mai vine. Si a auzit ea de la colegi ca Zana aduce cadouri si eu mi-am muscat limba fix inainte sa-i trantesc: stii, doar au exagerat parintii lor, nu se dau cadouri : )))

    Apreciază

  2. Pingback: Money, money, money… | Mama Aluniţă

Comentează:

