Cum afli dacă ai Alzheimer

Aseară ne-am dus în mall. Sâmbătă seara este, în mod normal, un moment al săptămânii în care evităm să facem o astfel de incursiune, pe motiv de aglomeraţie. Dar nu aveam încotro: ghiozdanul fiică-mii s-a rupt într-atât încât numai înlocuirea putea fi o soluţie. Eu mă mir că a rezistat atât de mult – târâit pe jos un an şi jumătate, cu aprox. şapte kile de învăţătură pe zi, care în nici un caz nu pot fi transportate de copilul de tot atâţia ani până la şcoală, plus un etaj urcat acolo, până în clasă.

Tot pe motiv de aglomeraţie, parcarea subterană a mall-ului era ahiplină, aşa că nu am reuşit să găsim loc prea aproape de intrarea în magazine. Având în vedere că uit de la mână pân’ la gură, că nu mai am cheie cu piuituri (ştiţi, din alea pe care le apeşi şi îţi piuie maşina, ca să o detectezi de la distanţă) şi că aveam întăriri, m-am uitat la numărul de pe perete şi le-am trasat sarcină alor mei:

– Ţineţi minte: suntem parcaţi la H7!

– Eu propun aşa, a răspuns tatăl, prudent. Luna, tu ţii minte „hâş”, că e litera ta preferată, eu ţin minte 7, iar mama ţine minte… Ce ţii minte tu, mama?

– Eu ţin minte culoarea maşinii.

Şi eram destul de mândră de mine că puteam şi atât.

Ei bine, eu cred că, atunci când ajungi să spui aşa ceva (aşa ceva??!!), eşti în mod clar atins de blânda boare a Alzheimer-ului. Şi vă rog să nu vă hliziţi prea tare, că vă vine tuturor rândul 😉

5 gânduri despre „Cum afli dacă ai Alzheimer

    • Ce chestie! Chiar azi am citit despre testul asta! Nu am unt de arahide, ca l-as face 😉 Lasand gluma la o parte, boala asta e teribila. Am vazut-o in familia mea, dau si eu semne serioase si sper din tot sufletul sa se gaseasca repede un tratament, altfel…

      Apreciază

Comentează:

