De unde cumpărăm ieftin şi bun pe net?

Cititorii mei fideli îşi amintesc cum i-am promis fiică-mii o pereche de staţii de emisie-recepţie, acum doi ani, ca să o fac să stea liniştită la recoltarea analizelor de sânge. Cititorii ne-fideli pot găsi aici toate detaliile. Cititori infideli nu am. Sper. Ei bine, azi a venit, în sfârşit, vremea să îmi îndeplinesc promisiunea. Am găsit aparatele la un preţ rezonabil şi am profitat de o comandă de Lego făcută de Luna ca să ni le livreze împreună, gratuit.

Da, da, aţi citit bine: Luna şi-a plătit singură Lego-ul dorit, din banii strânşi cu osârdie în puşculiţă. Prin aprilie, atunci când se dădea în buclă la televizor reclama respectivului Lego, avea doar câţiva lei în porcuşorul îmbulinat care îi păstrează economiile. Ştiu sigur asta pentru că am notat momentul adorabil în care a sunat-o taică-său şi a prins-o tare ocupată:

– Ce faci, pui?

– Uite… îmi număr banii din puşculiţă.

– De ce?

– Păi am văzut la televizor reclama la o tabără nouă de aventuri din lego şi vreau să mi-o iau că e super şi costă 314 lei la reducere că a văzut mama pe internet azi.

A respirat, în sfârşit.

– Şi la cât ai ajuns cu număratul?

– La 3 lei 50.

N-a înţeles de ce ne prăpădeam amândoi de râs. Aşa că a continuat imperturbabilă:

– 3,55… 3,60…

În săptămânile care au urmat, a picat ca din întâmplare un plocon de la bunicul, dar trebuie să recunosc că şi Luna a muncit pentru restul banilor, cerându-mi să se ducă la cumpărături chiar şi de câteva ori pe zi, doar, doar i-o rămâne cât mai mult mărunţiş rest, să-i dau voie să-l bage la puşculiţă. Am ajuns să mă tem să mai spun „Mi s-a terminat zahărul”, de exemplu, sau să mai scriu vreun cuvinţel pe lista de cumpărături de pe frigider, ca să nu sară disperata:

– Mă duc eu acum să-ţi iau!!!

Nu de alta, dar preţurile practicate de domnişoara erau de-a dreptul de speculă!

În fine, nu de asta voiam să mă plâng acum, ci intenţionam să vă semnalez câteva magazine online de unde vă recomand să cumpăraţi produse pentru cei mici, mai ales că vine 1 iunie acuşica şi doar nu vreţi să vă prindă nepregătiţi, nu?

Deci, avem mai întâi acest magazin de unde am cumpărat walkie-talkie-urile. Se numeşte Extreme Digital şi are nişte preţuri la fel. Adică extrem de mici (spre comparaţie, Lego-ul de azi a costat aici 295 lei, iar la mult mai celebrul său concurent, cel cu reclamele de la televizor, costă 349,90). Eu am comandat de trei ori de aici şi de trei ori am avut o livrare ireproşabilă, exact în condiţiile promise pe site. Pe lângă jucăriile pentru copii, cum sunt cele pe care le-am cumpărat noi, vinde şi jucării pentru adulţi, adică tot felul de gadget-uri şi electrocasnice pentru toate vârstele, hobby-urile şi sexele. Apropo, dronele chiar se găsesc la categoria „Jucării”, să nu uit de asta atunci când Luna va strânge suficienţi bani în porcuşorul ei încât să îşi îndeplinească şi acel mare vis, de a poseda o bâzdâganie din aceea zburătoare, eventual de ziua ei.

Al doilea magazin care nu m-a dezamăgit niciodată este Libris.ro, de unde am cumpărat de multe ori, în ultimii ani, cărţi şi jocuri, cu livrare gratuită indiferent de valoarea comenzii şi la nişte preţuri foarte bune. Îi suspectez chiar că sunt cei mai ieftini de pe piaţă. În plus, sunt abonată la newsletter-ul lor şi profit de ofertele zilnice pe care mi le trimit, cum ar fi chiar cea de azi, de Happy Day pentru prichindei, când au reduceri de până la jumătate la cărţile pentru copii până deseară la ora 22:00.

Al treilea magazin pe care vreau să vi-l recomand, deşi eu personal nu am cumpărat niciodată de acolo, este Abrakadabra.ro. Motivul este simplu: este magazinul cu jocuri şi jucării de bună calitate al unor prieteni şi îi ştiu cât de serioşi sunt. Luna a primit de ziua ei un joc de acolo şi i-am apreciat ingeniozitatea, precum şi faptul că instrucţiunile erau corect traduse în limba română. Am văzut adineaori că au şi ei promoţii cu ocazia zilei de 1 Iunie.

Desigur, ar fi şi un al patrulea magazin de recomandat, cu jucării pentru copii mai mărişori: Boats Yachts.ro al lu’ bărbatu-meu. Săptămâna viitoare o să fie şi ziua lui şi mă gândesc că poate îi fac o bucurie cu puţină reclamă. La urma urmei, sunt directorul lui de marketing, în acte, de câţiva ani buni, şi ar trebui să mă ocup cu atragerea clienţilor, dar eu pierd vremea aiurea, iată, şi nu i-am vândut nici o barcă până acum…

Dacă mai ştiţi şi voi locuri mai puţin cunoscute pe net cu marfă ieftină sau din care aţi cumpărat în siguranţă, spuneţi-ne şi nouă. Sunt convinsă că toţi fac reduceri zilele acestea, ca să cumpere cât mai mult părinţii căzuţi pradă consumerismului agresiv. Da, ştiu că de multe ori exagerăm cu cadourile pentru Luna, dar e atât de înduioşător să vezi bucuria din ochii copiilor atunci când primesc o nouă jucărie! Eu am avut parte azi, de exemplu, de o dovadă minunată de recunoştinţă pentru walkie-talkie. Ca să le facem proba, am trimis-o mai întâi pe Luna să ia baterii de la colţ. După ce mi-a promis că nu mai opreşte restul, pentru că tocmai şi-a satisfăcut dorinţele. Staţiile se auzeau perfect în casă, dar eram curioasă până la ce distanţă bat, aşa că am trimis-o din nou afară, să aflăm. Nu înainte de a instrui-o asupra unor reguli de comunicare de bază, bineînţeles:

– Ca să ştie celălalt că am terminat de vorbit şi că poate apăsa el pe buton, să vorbească la rândul lui, trebuie să îl anunţăm. De obicei, se zice „Over”, e în engleză şi e mai scurt decât „Terminat”.

– Mie îmi place în română. O să zic „Terminat”.

Patrioată, fiică-mea…

– Bine, e treaba ta dacă vrei să vorbeşti mai mult. Când încheiem de tot conversaţia, ca să nu stea celălalt ca fraieru’ cu aparatul în mână, propun să zicem „Over (sau terminat) şi pa”, ce zici?

– Da, îmi place! Terminat şi pa!

S-a considerat instruită suficient şi a dat să plece:

– Aaa, dar am uitat să zicem cum ne cheamă, s-a întors ea din drum. Eu o să fiu Vulturul, tu cine vrei să fii?

Oare cum putusem uita ceva atât de important? Am început să mă gândesc şi eu. Voiam ceva prezentabil, desigur, dar parcă nici chiar aşa de măreţ ca un vultur, mai degrabă ceva drăguţ…

– „Morcov”, am auzit-o pe Luna.

– ?

– Eu cred că ţi s-ar potrivi „Morcov”.

M-am abţinut cu greu să nu îi iau înapoi jucăriile ingratei. I-am mărturisit că mi-ar plăcea mai mult „Porumbiţa” şi cred că aşa a rămas, pentru că fiică-mea a şi zbughit-o pe uşă. Am iertat-o după câteva minute, când i-am auzit vocea de răţuşcă încă şi mai caraghioasă, călătorind prin unde radio (sau sunt electro-magnetice?) şi încheind conversaţia de probă aproape aşa cum convenisem:

– Hai că vin sus, acum, mama. Poţi să închizi. Terminat şi pa. Te iubesc.

Două cuvinte în plus. Fix acelea care fac, întotdeauna, diferenţa. Bine că nu apucasem să închid!

8 gânduri despre „De unde cumpărăm ieftin şi bun pe net?

  1. Noua ne-ar prinde bine o alternativa online de unde sa putem comanda tot ceea ce ne este necesar pt scoala. Nu am reusit inca sa gasim(poate suntem noi prea pretentiosi, cine stie)… asa incat tot „pe bucati” ne facem aprovizionarea (de undeva caietele, din alta parte instrumentele de scris… si tot asa).

    Apreciază

    • Noi nu am comandat niciodata rechizite online, Luna prefera sa isi aleaga ea caietele, in functie de poza cu pisicute de pe coperta, sau stiloul, in functie de culoare (prefera albastrul, de zici ca e baiat!), sau guma, in functie de forma.
      Noi am cumparat de vreo doua ori „en gros” de la magazinul Jumbo din Bulgaria, de langa Ruse. Este un magazin imens acolo, cu niste preturi teribil de mici. Sunt constienta ca in spatele acelor lucrusoare poate fi copilul chinez exploatat prin munca, dar nici nu ma dau banii afara din casa ca sa imi permit lucruri prea scumpe…

      Apreciază

      • La noi, eu sunt cea care face alegeri „pretentioase”. Problema este de calitate, ca altfel nu tin la tavaleala (in dulapul lui de la scoala este, in cea mai mare parte a timpului, un haos general).

        De la Jumbo luam, de obicei, accesoriile (gen cutie pt arte, suport pt creioane, etc). Insa caiete cu foaia suficient de groasa (astfel incat sa nu se vada pe verso ce a scris pe fata), penar bine compartimentat (astfel incat sa-i incapa tot ceea ce are nevoie, incluiv lipici si ascutitoare cu recipient pt resturi), coperti pt carti, de dimensiuni variate nu gasim chiar oriunde.

        Apreciază

        • Aaa, da, pe astea le-am luat si noi mai mult din alte parti. Penar frumos am gasit in Carrefour, parca (sau in alt hipermarket, ca toate sunt la fel!), coperte luam de la libraria de la colt, unde mergem cu cartile in mana, pentru ca difera toate formatele, nu sunt stas… Da, e complicat de facut „trusoul” elevului, dar noi nu i-am acordat o importanta prea mare, totusi 😉

          Apreciază

  2. UIte ca am aflat si niste adrese utile!
    Undele radio sunt parte a spectrului mult mai larg al undelor electromagnetice si toate se propaga cu viteza de 300.000 km/s.
    Regulile stabilite de voi, privind traficul radio, ar putea fi studiate de militari sau chiar in convorbirile aeronautice civile.
    Cred ca ar fi interesant!

    Apreciat de 1 persoană

    • Da, iti dai seama ce frumoasa ar fi viata daca s-ar face schimb de dragalasenii dintr-astea intre piloti si turnul de control, de exemplu! Sa nu mai vorbim despre politistii in misiune: „Draga, trimite-mi, te rog, niste ajutoare la injunghierea asta.” „Sigur, sefu! Te pup!” „Si eu te iubesc, draga! Mersic si pupic!” etc.

      Apreciază

Comentează:

