Raport de activitate şi sugestii de activităţi

Weekend-ul trecut, din lista aceea lungă, lungă de tentaţii, am reuşit să ajungem la:

– concertul Loredanei de la Mall Vitan; impresie – a început prea neinspirat ca să ne facă să rămânem şi la a treia melodie; cost – zero; profit – două baloane şi câteva poze „inimoase”;

Grădina cu Artişti din parcul Icoanei (de două ori, şi sâmbătă, şi duminică – e o atmosferă plăcută în parcul acela, te îmbie să revii); Luna a ornat o cutiuţă prin tehnica şerveţelului (15 lei), a mâncat o clătită delicioasă şi a mângâiat o groază de căţeluşi frumoşi foc de la Dog Rescue Shelter; nici cu îngheţata aromată, de mango, pe care am mâncat-o eu de la Butoiul cu Îngheţată nu mi-a fost ruşine; dar cea mai tare distracţie din acel parc este de departe minusculul eleşteu cu mii de mormoloci de broască, în care se joacă fiică-mea, spre marea mea disperare de mamă scârboasă cu orice vietate care nu are păr; plus nelipsitele baloane primite de pomană, evident…

– librăria noastră preferată, Cărtureşti Verona, unde am şantajat-o pe Luna să citească o carte dacă vrea să îi cumpărăm nişte gumiţe zoomorfe; noroc că am ales o carte minunată („Olivia” de Ian Falconer), care ne-a plăcut tuturor şi, astfel, au trecut mai uşor lungile minute de lectură aşezaţi pe jos, pe scară; am văzut în trecere şi cum se pregătea acolo expoziţia de desene ale unei fetiţe deosebit de precoce şi talentate, Maruca Iordan, pe care o ştiu de pe Facebook şi care m-a impresionat cu originalitatea sa;

– expoziţia Romanian Design Week; nimic de neratat pentru ne-specialişti, dar bună de pierdut o juma’ de oră pe-acolo, mai ales că e cu intrare liberă; nu cunoşteam locaţia aceea din Piaţa Amzei, ultima dată când am trecut pe acolo era o piaţă cu tarabe, acum e o clădire modernă, cu un spaţiu expoziţional generos, în care Lunei i-au plăcut căştile şic în care a ascultat (surpriză!) Carla’s Dreams, bijuteriile din materiale neconvenţionale şi un concurs cu indicii de la o firmă care nu m-a plătit să-i fac publicitate, mie mi-au plăcut câteva poze cu copaci şi proiectul dedicat sneakerşilor, iar lui bărbatu-meu i-a plăcut, vag, o masă şi atât; ba nu, i-a plăcut şi canapeaua oferită premiu la tombola altei firmei care nu m-a plătit să-i fac publicitate, drept care a trebuit să fumeze ţigări de la concurenţă, sperând să putem înlocui vechiul nostru fotoliu în care a început să se aşeze graţios, cu teama de a ajunge pe jos;

– o bucăţică din concertul Forza Zu, despre care am povestit un pic în articolul precedent;

– atelierul de bucătăreală de la Creart, unde Luna a „gătit” spumă de căpşuni, iar mie mi s-a părut cam fuşereală, pe principiul „ce pretenţii poţi să ai dacă e subvenţionat de Primărie şi costă doar 10 lei?”;

– şi atât.

Spre uimirea mea, care credeam că apogeul de evenimente suprapuse a fost atins în weekendul precedent, am aflat că actualul sfârşit de săptămână este şi mai şi. Vă recomand şi vouă nou-descoperitul blog 100 de locuri din Bucureşti, care îmi pare cel mai comprehensiv şi bine structurat site de profil. Şi vă urez mult succes cu stresul, circulaţia şi condiţiile meteo. Eu am scăpat de griji: aveam, deja, altă treabă programată pentru zilele acestea. Singurul loc în care voi încerca să ajungem, totuşi, este Bucharest Technology Week, unde m-am şi înscris – condiţie esenţială ca să se poată intra gratuit ; nu de alta, dar e cu drone (prietenii ştiu de ce). În rest, sunt un om liber!

weekend-mai-2016

6 gânduri despre „Raport de activitate şi sugestii de activităţi

  1. Eu daca m-as putea imparti in mai multe, as fi vrut sa ajung la urmatoarele: Lansarea cărţii lui Joe Popov în Grădina Botanică sâmbătă, atelierele de orientare montană la Decathlon tot sâmbătă, Lansarea cărţii Alinei Manole duminică, parada Micul Biciclist tot duminică, spectacolul de la Basme cu cai, Bubble Parade si printesele din Sun Plaza si Femei pe Matasari. Dar pentru că nu mă pot împărţi am ales, cu durere în suflet, doar trei dintre ele 😀 Să vedem până la urmă la care ajung.

    Apreciat de 1 persoană

    • In ce oras? Din cate stiu, situatia e la fel cam peste tot. In Bucuresti este supra-saturatie doar in luna mai, vine primavara cu un mare aflux de energie pozitiva si toata lumea face evenimente gratuite. In rest, trebuie sa ai bani multi ca sa iti permiti activitati cu copilul. Ai de unde alege pentru ca, de o vreme incoace, a descoperit toata lumea ce mina de aur este domeniul acesta de activitate si s-au apucat toti amatorii de facut cluburi si evenimente pentru copii, mizand pe faptul ca astia mici se bucura de orice, iar parintii sunt generosi cand vine vorba de copiii lor. De aceea, prevad o scadere drastica a calitatii si renumelui acestor servicii intr-un viitor apropiat…

      Apreciază

  2. Impresionanta paleta de activitati pentru copii si nu numai pe care le ofera Bucurestiul.
    Ca de obicei esti la zi cu aceste evenimente ”mondene”.
    Pe undeva este bine ca Luna se poate juca in apa cu mormoloci. Astazi cand avem atata: IT, sticla, beton, fier si asfalt, cand ne indepartam din ce in ce mai mult de natura, este nevoie si de asa ceva.

    Apreciat de 1 persoană

    • Tocmai de aceea o si las sa se joace cu asa ceva, desi mie mi-e o sila teribila. Ea a avut mereu un acces limitat la tehnologia digitala, din dorinta de a nu-i imprima dependente de mica si de a o „forta” sa-si foloseasca mainile si imaginatia, macar la varste mici. Mai tarziu, cu siguranta ca va deveni si ea, ca toti colegii ei de generatie, sclava device-urilor cu touchscreen si altele…

      Apreciază

Comentează:

