Spunem prostii, dar doar cu acordul sau împreună cu părinţii!

Suntem pe stradă. Soare, început de vară, ciripituri – superb.

– Mama, să vezi ce-a găsit C. astăzi!

– Ce?

– Ceva urât de tot, scris la el în bancă.

– Ce coincidenţă!, mă mir eu, pentru că fix în banca celui mai prost-crescut coleg din clasă s-a găsit aşa ceva. Ce anume scria?

– Eeee, ştii tu…, se ruşinează Luna. Cuvinte din alea…

– Care dintre ele?, zâmbesc eu încurajator.

Şi o văd pe fiică-mea uitându-se conspirativ în jur, apoi făcându-mi semn, cu mâna strânsă în acea poziţie delicioasă pe care nu am mai văzut-o la altcineva, să îmi apropii urechea de gura ei. Imposibil să nu fi observat că suntem doar noi două pe toată strada, cât vezi cu ochii. Dar ea insistă să fie discretă, aşa că mă conformez şi mă aplec spre ea:

– „Pula mă-tii”.

Cred că oricine ar fi izbucnit în râs la auzul acestei sintagme, deci nu mi-e jenă să recunosc că eu aşa am făcut:

– Păi nici măcar nu e corect!

– De ce?

– Pentru că p..a e la bărbaţi, nu la femei. Iar bărbaţii nu pot fi mame, o asigur eu pe fiică-mea.

– Şi dacă a scris cineva care a văzut filmul ăla?

– Ce film?

– Ǎla, cu bărbatul care năştea…

Dragi părinţi, dacă aveţi copii de şapte ani şi jumătate şi vă închipuiţi că îi puteţi lăsa să se uite, alături de voi, la acea comedie veche, „Gravidul”, în care Arnold Schwarzenegger îşi implanta în abdomenul musculos un ovul fecundat (tot de el) şi dădea naştere, la termen, unui bebeluş perfect normal, ei bine, aflaţi că vă înşelaţi!

15 gânduri despre „Spunem prostii, dar doar cu acordul sau împreună cu părinţii!

  1. Cel ”mai prost-crescut coleg din clasă”?
    Din formulare reiese ca sunt mult mai multi, cu grade diferite de la prost-crescut, la cel mai prost-crescut.
    Precis ca peste ani ii vom vedea in politica.
    Daca pe langa-prost crescut, ”beneficiaza” si de lipsa onestitati, ipocrizie, lipsa stimei de sine sau autosuficienta, avem candidatul perfect.
    In rest, vin la pachet.
    Luna a procedat foarte bine, doar nu vrei sa o auda toata lumea!
    Chiar daca era strada goala, de unde stii cum vedea ea lumea?

    Apreciat de 1 persoană

    • Sunt (iarasi) tare suparata pe scoala Lunei, m-am tot plans in ultima vreme de asta si azi am avut chef sa ma destind si eu, cu astfel de „prostioare”. In alte conditii, nu as fi folosit astfel de etichetari dure 🙂

      Apreciază

  2. Pingback: Aur curat, frate! | Mama Aluniţă

Comentează:

