Cronică (scurtă) de film: Ice Age 5 – Collision Course

Sau, pe româneşte, Epoca de gheaţă 5 – Ploaie de meteoriţi, ca să nu fie confuzii.

Ziceam că voi fi scurtă şi voi fi. E de ajuns să spun că scriu aceste rânduri chiar în timpul filmului. Deşi eu nu am internet pe mobil. Ceea ce înseamnă că sunt acasă şi scriu „pe fix”, pentru că am ieşit din sală, după vreo douăzeci de minute de poante slabe, poveşti trase de păr, voci insuportabile (şi noi, cred, pentru că Sid nici măcar nu mai sâsâie ca în celelalte filme), personaje necredibile, animaţie de o calitate îndoielnică etc. etc. etc. Nici măcar biata veveriţă Scrat, care îndură cu stoicism efectele dureroase ale unei gravitaţii uriaşe pentru a-şi dobândi mult-iubita ghindă, nu reuşeşte să salveze filmul de la catastrofă. Şi nu mă refer aici la ploaia de meteoriţi din titlu, bineînţeles…

În concluzie, cred că de-o bere merit şi eu dacă vă economisesc biletele de film cu sfatul de a nu vă duce să-l vedeţi, nu-i aşa?

8 gânduri despre „Cronică (scurtă) de film: Ice Age 5 – Collision Course

Comentează:

