Mă doare capul

Prietena fiică-mii a fost zilele trecute să-l susţină din sală pe unchiul său, la preselecţiile pentru emisiunea iUmor. Am luat-o adineaori cu maşina de-acasă, ca să se joace cu Luna şi, bineînţeles, am fost curioasă să-i aflu impresiile:

– Cum a fost la filmări?

– Păi m-am sculat la şase singură nu ştiu ce am avut şi mama a vrut două cozi împletite şi eram în pantaloni scurţi de blugi şi în ie şi bunica era la fel şi am plecat la zece şi am stat până la şase şi am văzut maşina lu’ Cheloo şi maşina lu’ Bendeac şi maşina lu’ Cheloo seamănă cu un tractor că este de-aia de urcat pe munţi şi maşina lu’ Bendeac e gri decapotabilă doar maşina lu’ Delia n-am văzut-o dar am văzut-o pe Delia nemachiată şi e brrr că să vezi şi pe unchiul meu cum l-au machiat că nu-l mai cunoşteai când l-au făcut pisică şi l-au îmbrăcat în costum de pisică albă cu albastru dar el trebuia să fie broască dar i-a fost ruşine de doamna care l-a machiat să-i spună că l-a machiat greşit pentru că o oră întreagă muncise să îl machieze pisică şi până la urmă abia pe la trei i-au făcut şi costumul de broască şi i-au pus burtă falsă că el e slab vai de capul lui ca şi mine dar numai Delia i-a dat da iar Cheloo şi Bendeac nu pentru că nu avea umor de fapt.

Apoi am ajuns acasă. Acum fetele au o oarecare controversă pe tema „Cum o arăta maşina Deliei?”: Luna zice că e roz sau culoarea ei preferată (care o fi şi aia?), prietena ei zice că e gri. Doar la un singur aspect au căzut de acord: e o decapotabilă.

14 gânduri despre „Mă doare capul

  1. Cum nu am tv nu stiu de emisiune si nici cine e bendeac si cheloo si delia (banui ca niste vedete), dar doamne ce mor de dragul fiica tii cu am relatat ea stirile la zi. E o minunata!
    Consider ca a fost o experienta minunata sa vada platouri de filmare si dedesupturi si ce fac oamenii acolo, cata munca este si cata cosmetizare pana la produsul finit. O sa caut si eu ocazie de filmari.

    Apreciază

    • Multumesc, dar nu era fiica-mea, ci prietena ei. Conform principiului „Cin’ se-aseamana se-aduna” 🙂
      Cat despre personaje, sunt membrii juriului unei emisiuni: Bendeac e un actor de comedii de prost gust, Cheloo e unul dintre membrii trupei „Parazitii”, iar Delia este o cantareata foarte la moda acum la noi. Daca pe primii doi nu am de ce sa ti-i recomand, pe Delia ai putea sa o cauti pe net. Are o voce exceptionala, multe melodii bune si stie sa faca show la concerte. Pacat ca nu se limiteaza la asta, la care se pricepe atat de bine, pentru ca prestatia ei din acel juriu, ca si cea de la X Factor, de altfel, nu e la acelasi nivel…
      Uite, asculta melodia asta, te rog, chiar sunt curioasa daca o sa-ti placa – cu exceptia inceputului usor plictisitor, pe mine m-a rupt: https://www.youtube.com/watch?v=SmOsJTxbR18

      Apreciază

  2. Perfect, am inteles totul!
    Nu prea stiu eu cine este Chelu sau Bendeac, dar pe Delia o stiu. Regret ca nu stiu nici ce masina are.
    Totusi, sunt linistit, are o decapotabila!
    Cunosc o poveste cu cineva care, cu ceva timp in urma, si-a schimbat Olcitul de culoare bej cu o masina Daewoo noua, dar tot bej. Desi proprietarul era foarte mandru de noua masina, mama acestuia nu a vazut nici o diferenta.
    Avea aceeasi culoare!

    Apreciat de 1 persoană

Comentează:

