Cronica unei zile fructuoase

Dis de dimineaţă, am plecat la IKEA.

Restul poveştii, în imaginile de mai jos:ikea-1Acel moment când îţi dai seama că miile alea de lei băgaţi în Lego, de-a lungul anilor, au fost o investiţie utilă, pentru că fi-ta ştie să citească instrucţiunile de asamblare de la IKEA!

ikea-2Şi nu numai că citeşte, ci şi bate cu ciocanul…

ikea-3… fixează şine…

ikea-4… şi habar nu am cum se numeşte ce face aici, dar a făcut bine.

ikea-5Primele obiecte pe care şi le-a instalat copilu’ în biroul său pentru studiu.

ikea-6Primul beneficiar al noului corp de mobilier din casă.

ikea-7Şi cum aş fi arătat eu dacă aş fi fost astăzi singură, faţă în faţă cu pachetul de la magazin. Noroc că nu am fost!

4 gânduri despre „Cronica unei zile fructuoase

  1. Exact pentru un birou mă tenta și pe mine o excursie la Ikea în zilele urmă toare, să vedem ce program au și dacă se potrivește! 🙂
    Cam așa se desfășoară proiectele/asamblările și la noi 🙂 Eu sunt o idee mai tehnică, ceea ce uneori încură, pentru că suntem 4 care ne dăm cu parerea :))

    Apreciat de 1 persoană

    • Nu stiu ce sa zic… Arata binisor, dar nu e chiar super-calitatea scandinava pe care o asteptam. Plus ca nu stiu daca se justifica trambalatul si montatul, in loc sa iei (sau sa faci) ceva local, cu livrare si asamblare inclusa…

      Apreciază

  2. :)) Filip are birou la fel, doar ca fara rafturi. Noi suntem varza la acest capitol, acum niste ani am ajuns in prag de divort dupa ce am stat 3 zile de concediu sa montam o biblioteca
    Avem multe ikei prin casa, patul lui, patul nostru, birou la el, comoda la el, daaaar l-am prins pe bunic venit 2 sapt aici sa ne ajute la mutat si renovat si a montat de i s-a acrit :))
    La anul vine iar sa ne ajute la izolat podul. Mai vreau ceva ikei si in pod 😊
    Calitatea nu e nemaipomenita, dar e decenta pt anumite piese, eu sunt multumita (n-as lua mobila de jos, unde stam cel mai mult si o tavalim intens ) , dar altele merg

    Apreciat de 1 persoană

Comentează:

