Voi aveţi?

– Mama, avem un joc nou la şcoală. Eu şi cu O. suntem în echipa lui D. Şi mai avem un băiat în echipă. Iar la echipa concurentă sunt 5 băieţi.

O. este colega fiică-mii. Deci două fete şi doi băieţi sunt mai tari decât cinci băieţi? Adică eu ştiam asta, bineînţeles, dar mă mir că o ştiu şi ăştia mici:

– Şi de ce ei sunt cinci în echipă, iar voi doar patru?, o întreb eu, curioasă.

– Pentru că D. a spus că noi, fetele, suntem mai tari decât băieţii.

Wow! Respect, domnule D.! Eram deja bucuroasă că fiică-mea a nimerit într-o clasă cu nişte copii supercivilizaţi, care se joacă la grămadă, băieţi cu fete, fără să facă diferenţe de gen, dar să aud că un băieţel le consideră pe fete mai tari decât ei e mult prea mult!

– Ai idee de ce spune el aşa, Luna?

– Cică noi nu avem punct sensibil. Şi din cauza aia.

– Ceee???

– Eee, aşa zice el! Bineînţeles că avem!, mă linişteşte fiică-mea, cu un râs superior. Nu prea ştiu eu pe unde e, cred că prin burtă, pe undeva, dar sigur avem!

Comentează:

