Prinţesa cosmeticalelor

– Şi mai întâi era un primar care era şopârlă. Dar eu nu eram în visul ăla. Şi primarul fura, şi l-au prins. Şi…

Durează cam trei minute visul ăsta. Combinaţie de Zootropolis cu educaţie anti-corupţie. Apoi:

– Al doilea vis, era oraşul Heartlake. În visul ăsta eram şi eu. Prinţesă. Tata era rege şi tu erai regina, bineînţeles. Şi…

Încă vreo cinci minute şi visul ăsta. E mai lung şi mai complex, la urma urmei este vorba despre oraşul pe care îl cunoaşte ea cel mai bine şi unde îşi petrece conştient mult mai mult timp decât oriunde altundeva: oraşul seriei Friends de la Lego. Cred că a construit până acum mai mult de jumătate din el.

– Luna, dar nu te trezeşti mai obosită dimineaţa, după atâtea vise complicate?, o întreb eu, din proprie experienţă de visătoare cu ştate vechi.

– Nu! De fapt…, se gândeşte ea mai bine. S-ar putea să ai dreptate, că m-am trezit cu urdori la ochi azi.

– Alea nu-s de oboseală. Şi se spală. Dacă te-ai spăla pe faţă dimineaţa…

– Nu sunt din alea care se iau. Sunt din alea negre, uite aici.

Şi îmi arată larg sub ochişori:

– Alea nu sunt urdori, ci cearcăne.

– Aha, da! Cearcăne. Credeai că nu m-am spălat? De când mi-ai zis tu că apa rece face bine la… Cum le zice la dungile alea?

– Riduri?

– Da. De când mi-ai zis că face bine la riduri, mă spăl pe faţă în fiecare dimineaţă. Şi a funcţionat. Mai ştii că aveam aici ridul ăla mare de tot?

Cam juma’ de faţă pare să-i fi fost atacată de ridul gigant, după cum îmi arată ea cu degeţelul. Iar eu nici măcar nu am observat, mamă neatentă ce sunt!

– Ei bine, a dispărut! Sau, în fine, mai e puţin, puţin…

Cât pe ce să se scape şi să recunoască că nu are nevoie de cremele alea pe care mi le cerşeşte mereu.

În fine, ce voiam să vă zic e că avem şi drum de dus la şcoală, nu numai de întors. Că tot povestesc despre discuţiile noastre de la întoarcere când, iată, avem unele bogate şi dimineaţa.

Şi mai voiam să vă întreb şi dacă aveţi copii pasionaţi de cosmetică, haine, machiaj, coafură – de aspect exterior, în general. Că eu nu mai pot cu a mea, de la o vreme încoace. Şi mi se pare tare devreme opt ani, dar poate că e normal?…

4 gânduri despre „Prinţesa cosmeticalelor

    • Unghiile, da, si le-a tot facut, cam de un an incoace, in fiecare vacanta, dar nu parea asa pasionala. Acum sta si zece minute in fata oglinzii, sa-si aranjeze o suvita de par in diverse pozitii. Se machiaza pe la prietene (ca eu oricum nu am farduri), se imbraca prin casa ca de catwalk… In fine, complet diferita de mine. Si ma ingrijoreaza putin….

      Apreciază

  1. Si Ilinca e pasionata de cosmetice, de pe la 5 ani. Nu stiu de unde, ca eu chiar nu-s un exemplu in sensul asta. Pentru moment am redirectionat pasiunea spre ingrijirea unei papusi dotata special in sensul asta :). Mai tarziu, mai vedem.

    Apreciat de 1 persoană

Comentează:

