Să căutăm tătici pe internet

Când avea vreo doi-trei ani, Luna a vrut să ştie cum se fac copiii. I-am spus că tatăl pune o sămânţă în burtica mamei şi i-am arătat un pliant cu diverse stadii intrauterine. Nu ştiu ce anume i-a plăcut atât de tare, dar cert e că de atunci o tot ţine langa că ea de-abia aşteaptă să facă copii şi că vrea sa aibă „vreo şapte sute de bebeluşi” (am citat). Iar eu tot evit subiectul.

La patru ani, însă, după o nouă întrebare „Dar eu când o să fac copii, mama?”, mi s-a părut că ar putea fi un moment potrivit să-i mai explic câte ceva. Bineînţeles că mă înşelam, iar discuţia a luat rapid o turnură comică:

– Luna, sigur că o să ai copii, doar că e foarte bine să aştepţi mai mult până să îi faci. Îţi termini şcolile, îţi găseşti un serviciu şi, ceea ce e cel mai important dintre toate, cauţi un tătic potrivit. Uite ce bine a fost că eu am căutat mult până am găsit un tătic frumos şi deştept, ca să semeni tu cu el.

– Şi cum l-ai găsit pe tata? Ciocăneai la toate casele sau cum făceai?

Râsul m-a împiedicat o vreme să îi răspund, dar copilul insista cu întrebarea, aşa că m-am hotărât să-i spun adevărul:

– L-am găsit pe Internet, Luna.

– Aaaaa, păi atunci e simplu: apeşi pe toate butoanele până vezi un tătic frumos şi gata, îl iei acasă!

Plăcându-mi simplitatea iluziilor copilului meu, am ales să nu o contrazic, dar şi acest lucru s-a dovedit greşit. După câteva zile, fiind supărată pe mine, Luna mi-a zis:

– Lasă, că mă duc eu la altă mămică şi la alt tătic!

– Să ştii că n-o să găseşti părinţi care să te iubească mai mult decât te iubim noi, i-am răspuns.

– Ba da, o să caut şi eu pe internet!

Pentru orice eventualitate, voi instala controlul parental pe calculator.

3 gânduri despre „Să căutăm tătici pe internet

  1. dulce LUNA, dar trebuie să stie că parinti ca ai ei nu se mai gasesc pentru ca sunt UNICI in felul lor…iar „tătici” pe internet gaseste mii …..

    Apreciază

  2. Taticii trebuie sa multumeasca internetului pentru ca asa au devenit si ei, dintr-o data, destul de importanti. Inainte, copiii erau adusi de barza, iar taticii erau si ei pe acolo ca simpli spectatori!

    Apreciază

  3. Pingback: Nunte, mireşi, vegetale şi alte vise de domnişoară | Mama Aluniţă

Comentează:

